19 października 2021   
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
O projekcie
 

Joanna Domagała


Rozwój samoświadomości i inteligencji emocjonalnej.

W trakcie zajęć uczniowie wezmą udział w aktywnościach, podczas których będą rozpoznawać, oswajać i wyrażać własne emocje. Poznają także strategie radzenia sobie z nimi. Dzięki temu rozwiną empatię, wrażliwość i umiejętność współpracy.

Joanna Domagała


Rozwój samoświadomości i inteligencji emocjonalnej.

W trakcie zajęć uczniowie wezmą udział w aktywnościach, podczas których będą rozpoznawać, oswajać i wyrażać własne emocje. Poznają także strategie radzenia sobie z nimi. Dzięki temu rozwiną empatię, wrażliwość i umiejętność współpracy.

Galeria
 
Ostatnie zdjęcia
Artykuły
 

W roku szkolnym 2020/2021 uczniowie klasy 5 wzięli udział w projekcie Uniwersytetu Dzieci - Lekcje z emocjami. Jak dbać o swój nastrój?
W trakcie zajęć uczniowie wzięli udział w aktywnościach, podczas których rozpoznawali, oswajali i wyrażali własne emocje. Poznali także strategie radzenia sobie z nimi. Dzięki temu rozwinęli empatię, wrażliwość i umiejętność współpracy.
    Uczniowie zrealizowali łącznie 8 tematów:
1.    Dlaczego czasem lepiej w drużynie? – podczas lekcji uczniowie pracowali w grupach. Celem każdej drużyny było stworzenie projektu maszyny, której jeszcze nie wymyślono, ale której powstanie ułatwiłoby ludziom życie. Następnie, na podstawie projektu, uczniowie budowali prototypy swych maszyn. Po wykonaniu zadania wspólnie zastanawiali się nad tym, co pozwala, aby drużyna dobrze działała oraz wyłonili cechy charakterystyczne dla drużyny.
2.    Co mogę zrobić ze swoją złością? – w realizacji lekcji wykorzystane zostały ćwiczenia aktywizujące. Dzięki termometrowi złości, uczniowie dowiedzieli się, w jaki sposób złość łączy się z myślami i odczuciami ciała. Starali się również wypracować własne strategie oswojenia emocji.
3.    Czym jest empatia? – podczas zajęć uczniowie wcielali się w role innych osób. Starali się nazwać uczucia, zrozumieć i wyobrazić sobie siebie na ich miejscu. Uczyli się dostrzegać pozytywne cechy innych ludzi. Podsumowaniem zajęć było przesłanie miłych, życzliwych informacji do kolegów i koleżanek z klasy, co przyczyniło się do głębszej integracji w klasie.
4.    Jak dbać o dobry nastrój? – podczas lekcji uczniowie dowiedzieli się, jaki wpływ mają pozytywne emocje na odporność psychiczną i jakoś życia oraz poznali proste praktyki pozwalające dbać o po   


  


W roku szkolnym 2020/2021 uczniowie klasy 5 wzięli udział w projekcie Uniwersytetu Dzieci - Lekcje z emocjami. Jak dbać o swój nastrój?
W trakcie zajęć uczniowie wzięli udział w aktywnościach, podczas których rozpoznawali, oswajali i wyrażali własne emocje. Poznali także strategie radzenia sobie z nimi. Dzięki temu rozwinęli empatię, wrażliwość i umiejętność współpracy.

  

  


  Szukaj   

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji