Cele:
1. Poznanie i wykorzystanie nowych programów do nauki programowania
2. Wykorzystanie Robotów Photon do nauki programowania
3. Wykorzystanie Ozobotów i komputerów do nauki programowania
4. Ćwiczy umiejętność korzystania z tabletu i komputeru.
5. Tworzy algorytmy za pomocą bloczków tekstowych,
6. Zapoznanie z programem PixBlocks
7. Zapoznanie z fukcjami i instrukcjami warunkowymi
8. Rozwijanie pasji i zainteresowań uczniowskich.
9. Doskonalenie wcześniej poznanych umiejętności programowania.
10.Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami – wymiana doświadczeń
Prowadząca: Marlena Woda
Cele:
1. Poznanie i wykorzystanie nowych programów do nauki programowania
2. Wykorzystanie Robotów Photon do nauki programowania
3. Wykorzystanie Ozobotów i komputerów do nauki programowania
4. Ćwiczy umiejętność korzystania z tabletu i komputeru.
5. Tworzy algorytmy za pomocą bloczków tekstowych,
6. Zapoznanie z programem PixBlocks
7. Zapoznanie z fukcjami i instrukcjami warunkowymi
8. Rozwijanie pasji i zainteresowań uczniowskich.
9. Doskonalenie wcześniej poznanych umiejętności programowania.
10.Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami – wymiana doświadczeń
Prowadząca: Marlena Woda